poniedziałek, 6 czerwca 2016

ALLEGRO - MAM SWÓJ STYL


Allegro pokazuje, co znaczy hasło #mamswójstyl! 



Dzisiaj mam dla Was zaległy post z krótką fotorelacją wydarzenia, o którym dosyć często wspominałam Wam na moich kanałach social mediach. 

W ramach kampanii „Ty masz swój styl, my mamy całą resztę” użytkownicy Allegro zostali zaproszeni do udziału w konkursie, w którym do wygrania był własny pokaz mody. Piątka zwycięzców, których stylizacje stworzone z produktów dostępnych w serwisie zostały wybrane przez jury, zaprezentowała swoje pomysły podczas pokazu mody Allegro. 


Wyjątkowy pokaz mody zorganizowano w ramach nowej kampanii Allegro, która zwraca uwagę na bogactwo i różnorodność oferty serwisu. Komunikacja bazuje na założeniu, że każdy ma swój indywidualny styl, który definiują ulubione, charakterystyczne produkty. Dzięki Strefie Marek Allegro użytkownicy mogą uzupełniać swoje stylizacje o markowe ubrania i dodatki dostępne w serwisie i tworzyć tym samym niepowtarzalne zestawy w swoim stylu!  


Na wybiegu zostały przedstawione stylizacje w trzech różnych kategoriach. Był to Denim (zdecydowanie mój faworyt, świetne outfity na co dzień), Sport oraz Moda wieczorowa. Muszę przyznać, że niektóre połączenia były dość zaskakujące, ale dzięki temu ciekawe. A kolorowa kolekcja sportowa przekonała mnie do powrotu do aktywności fizycznych ;) 

Jeśli jesteście ciekawi, jak dokładnie wygląda Strefa Marek Allegro i co można tam znaleźć, KLIKNIJCIE TUTAJ. A znaleźć można naprawdę wiele, nie tylko modne ubrania i dodatki!
Piękny finał i selfie na wybiegu ;) 



1 komentarz:

  1. Fajna kampania, podoba mi się całe przedsięwzięcie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń